איזה מיתוג מתאים לעסק שלכם?

17/12/2017

לכל עסק פרסום שמתאים לו

 

במיתוג ופרסום, צריך להתאים את המסר וגם את הפלטפורמה הפרסומית לעסק עצמו. לכל עסק יש את הזהות העסקית שלו. פרסומים מסוגים שונים יעבדו עבור ענפים עסקיים מסוימים ולא יעבדו עבור ענפים עסקיים אחרים. גם קהל הלקוחות שאליו הפרסום מכוון חשוב ומשפיע על הדרך שבו העסק מחליט לשווק.

 

איזה מין עסק אתם?

 

בשלב ראשון חשוב להגדיר – מה המסר שאתם רוצים להעביר בפרסום שלכם ומיהו קהל היעד. לפי פרמטרים כלליים אלו, תוכלו להתחיל לחשוב איך ואיפה לפרסם.

 

 

דגשים על פרסום לפי תחומי עיסוק

 

בענף המזון, חשוב לשמור על אסתטיקה. שמתם לב שאין פרסום של מסעדות או מזון על גבי החלק האחורי של האוטובוסים?  הסיבה היא שצינור שפולט עשן לא עושה חשק ללכת למסעדה.

בענף האופנה, היה שינוי באופן הפרסום. אם בעבר הפרסום התאפיין בקו מוקפד ונקי, כיום יש יותר יצירתיות בפרסום ונכונות לצאת מהמסגרת.

פרסום מוצרי יוקרה יהיה בהתאמה יוקרתי בכל היבטי המסרים והביצוע. פרסום של מוצר עממי שפונה לקהל הרחב, יהיה נגיש וקליל. לדוגמא, ראו את הבדלי הפרסום בין סופרפארם לניופארם שפונים לקהלים שונים ומפרסמים הפוך אחד מהשני.

 

מי הלקוחות שלכם?                

 

האם הלקוחות שלכם מבוגרים או צעירים? בעלי משפחות או רווקים? נשים או גברים? האם יש להם משכורת שמנה או שהם חוסכים? ככל שתדעו יותר על הלקוחות שלכם, כך תוכלו לדייק את המסר הפרסומי שלכם. בהתאם לקהל שלכם, תוכלו גם לבחור את מיקום הפרסום. אם אתם פונים לנשים צעירות, סביר להניח שתעדיפו לא לפרסם במגרש כדורגל. אם אתם פונים לקהל פנסיונרים, סביר להניח שלא תפרסמו באוניברסיטה.

 

 

 

איך מבצעים את הפרסום בפועל?

 

פרסום ומיתוג יכול להתקיים בעסק שלכם, ברשתות החברתיות, באינטרנט או במרחב הציבורי. בכל מקרה, הפרסום והמיתוג, חייבים לבלוט באמצעות יצירתיות. באמצעות מילים שימשכו את הלקוחות הפוטנציאלים או באמצעות הגרפיקה, פרסום יעיל יכול להגדיל משמעותית את המכירות שלכם.
 

והתקציב?

לא חייבים להשקיע תקציב גדול. ישנם רעיונות רבים לפרסום ממוקד בעלויות נמוכות. מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרי הבלוג, רעיונות לפרסום נגיש ומיוחד בפוסטים הבאים.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

עקבו אחרי:

כל הזכויות שמורות לשרון בריין

2015

טלפון:

0722-123-922

0545-313-886

אימייל:

tsoomet.lev@gmail.com

  • Facebook Clean
  • Google+ Clean
  • Twitter Clean